יום שני, 2 בנובמבר 2009

מטרת נפשי

הקיצה נפשי ביום שסרחת פתחה את עיניה ואמרה לי מי את
נדמה לשונה כל אותם השנים, השנים שפסעת על ליבי כנוגשים
התחילה שינתה הרבה לפנייך וסבלה את דיכוי ידיי וידייך
כחומר אני מלוטש בידי הזמן קורס ונבנה נהרס ומתוקן
רוחות סערה יניעוני איתן כגזע הברוש הנרעד אך איתן
חיוך שעולה על שפתיי ופורץ ברעד של צחוק מתגלגל מתפוצץ
בזכרון האתמול ששבר את ליבי נאחז במציאות ומרוויח אותי
אני החג סביב מרכז קיומי כלווין המקיף את אוצר נשמתי
נפשי התפכחה והיום נאחזת באוצר האדיר שאותה היוא אוהבת
שקופה וריקה היא נפשי בלעדייך ללא מגע החיבוק של ידייך
התפנה המקום שלך בנפשי את הצלחת לעקור את דמותך מליבי
הגבר העומד כאן אל מול העולם הינו אבא אוהב וגאה מכולם
כי זה יעודי להוביל יד ביד אותך אוצרי לנצח-לעד
עד שיום בו יבוא ותצא לחופשי ואז שוב נפשי תיבב לה בבכי
כי היא שוב תתעורר ותמצא את עצמה כמהה ואוהבת אך די לבדה
ביום שתפרוש את ידייך לשם תרים את רגלייך ותצעד עד עולם
יסתובב הקישור שטווה בגורל את תמונות היום יום הצבועות בחיים
אותם החיים שנפשי עליהם מסתערת בעיניים פקוחות ואיננה נשברת
יום יבוא ותבין את כל מה שקרה על תבכה נערי זו אינה אשמתך
ילדי אהובי אתה לב נשמתי אוצר החיים אתה כל לבבי
לנפש שלי יש מטרה ועיקר
להיות אביך
ילדי איתמר

תגובה 1: